åren har nog tagit hårdare på mig


Datum: 2011-02-10 Tid: 15:36:39

Jag gick upp klockan fyra imorse för att sedan stå på stationen i tre timmar och dela ut tidningar för Coffe Cow. Är hur trött som helst och fortfarande frusen, men försöker övertala mig själv om att det är värt det sen när pengarna rullar in. Har ju alltid sagt att det är lättförtjänta pengar på det här jobbet.

Nu sitter jag på praktiken och har precis blivit klar med lite artiklar till webben. Jag slutar om en timme, och då ska jag och Josefin ner på biblioteket för att hitta lite böcker inför högskoleprovet. Tänkte dra med mig henne till meddo en snabbis också. Det är snart vår, och det ser ut som om jag inte varit i solen på flera år. Med andra ord är jag inte sådär jättebrun..
Tanken på att jag har träning ikväll tar emot lite, men drar väl på mig fotbollsskorna runt sju-tiden ändå.
Duktig som jag är! (..och ja, jag tänker komma undan med att kalla mig själv duktig. Jag är awesome. Faktiskt.)

Fick förresten veta att det är imorgon som jag och pojken ska iväg på raw comedy club (fick fri biljetter i västerås eftersom vi missade pga bombmannen i sthlm), vilket jag helt hade glömt bort. Nu är jag med andra ord bra glad, och helgen kommer bli super, vad nu resten av den kommer att erbjuda. Så långt har jag inte tänkt än.
Nu ska jag skriva datum i en kalender.. Kul va?
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback