sing along to the age of paranoia


Datum: 2011-02-19 Tid: 14:27:47


Äntligen helg.. och trots att den inte blev som planerat är humöret på topp. Solen skiner ute, och samtidigt som jag försöker bortse från det faktum att marken är vit av snö, försöker jag också övertala mig själv att våren snart är här. Det hade ju varit fint.

Igår hade jag världens magkatarr, så istället för spelkväll hemma hos Saga åkte jag hem till Vässan och spenderade kvällen i soffan. Nu är jag back on track, och borde egentligen städa men fördriver tiden med massa annat istället. Känns lite surt att rummet ser ut som om det aldrig någonsin sett en dammsugare då jag inte ens varit hemma..... Försökte få mamma att städa åt mig, men det gick sådär och eftersom att Daniel kommer hit senare är det väl lika bra att börja.
Tänkte dra på lite Green Day nu (som jag nyligen insett är asbra), och sätta igång. Later.
J

(edit: det blev hoffmaestro istället. inte ens lyssnat på deras nyaste album. lite skamligt faktiskt.)
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback