there will be love love love


Datum: 2011-01-02 Tid: 13:17:24


Ny favorit: Noah and the Whale - 5 years time


Jag spenderade hela första januari liggandes och ska jag vara ärlig blev väl inte nyår riktigt som jag tänkt mig. Just nu är jag glad att jag och pojken kom hem oskadda och känner att året bara kan bli bättre. Det ska det också. 2011 ska bli mitt år, det har jag bestämt mig för.

Det där med 30daychallenge förresten, det gav jag upp dagen innan det var slut och jag tänker heller inte skriva om mitt sista ögonblick. Väljer att lämna det åt er fantasi istället.

Nu sitter jag och väntar på att min finaste ska komma hit. Tänkte köpa oss en stor godispåse och bara ta det lugnt hela kvällen. Det kan behövas. Får se vad veckan har att bjuda på och vad det gäller bloggen ska jag försöka bli lite flitigare med uppdateringarna.
Lite sent, men.. Gott nytt år på er!
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback