länge leve du min vän, du som alltid följt mig hem


Datum: 2011-07-31 Tid: 13:24:50

Svenska favoriter ur Elins sommarspellista på spotify dånar ur högtalarna och jag borde egentligen städa, packa och byta om.... men istället har jag fastnat framför datorn i trosor och en tisha.

Har haft en urbra helg vilket alla blåmärken och skavsår kanske bevisar. I fredags tog Saga med sig sin pojkvän med kompisar och kom hit på lite förfest, efter det drog vi en utgång. Träffade lite vänner jag inte träffat på ett tag och dansade tills benen inte klarade mer. Igår blev det en bra mycket lugnare kväll tillsammans med Linda, Madeleine, Josefin och Hampus. Vi satt oss inne på Enköpings krogvecka, drack lite cider och öl och lyssnade på smalare än thord. Himla mysigt faktiskt.

Nu ska jag snart iväg till Enköping och sedan vidare mot Uppsala för match. Längtar lite tills ikväll, och trots att min ledighet är slut imorgon och en slitvecka väntar på jobbet så är jag glad att det är söndag. Min fina man kommer hem ikväll och jag kan knappt vänta på att få överraska honom med mina planer!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback