let's put our money where our mouth is


Datum: 2011-06-26 Tid: 20:34:23


Håkan är mitt sällskap för stunden och varvas med de andra artisterna som kommer förgylla den närmsta veckan lite extra. Sitter med ett rus i hela kroppen och kan inte riktigt bestämma mig för om det är för att jag är förväntansfull, nervös eller bara lycklig över vad som väntar. Har packlistan, som väntar på att checkas av, framför mig och tänkte snart sätta igång att plocka fram lite passande festivalkläder, tält och stövlar. Det enda som behövs. Nästan.

Under de senaste veckorna har jag hunnit med att börja jobba, spenderat en massa tid i och med örebro, och hängt lite med fina vänner. Lite blandade känslor över att jag jobbar i princip hela sommaren, men det kommer vara värt det sen när pengarna rullar in, så jag klagar inte. Är faktiskt ett helt okej jobb dessutom.

Nu tänkte jag ta mig i kragen och börja packa, vilket kommer vara det enda jag har gjort idag. Fast med all rätt då magen min vägrat samarbeta och jag varit sängliggandes sen igår morse. One of us is gonna die young med The Ark började just spelas, så jag tänkte höja volymen och överraska mor min med att jag faktiskt har ett golv i mitt rum och inte bara klädhögar, sedan packa. På tisdag drar vi iväg till borlänge, det kommer bli galet.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback