your in my space, get out of my face


Datum: 2011-03-15 Tid: 18:54:02

Mådde inte värst bra när jag kom hem igårkväll, och eftersom att jag fick för mig att jag var magsjuk stannade jag hemma idag. Jag var inte magsjuk, utan det var katarr. Igen. Fast en dag hemma var ju helt okej ändå.

Trotsade vintern tidigare, och iklädd enbart bikini och uggs la jag mig och solade på baksidan. Det var underbart, och när jag blundade och bortsåg från att hela min kropp var knottrig av gåshud så kändes det som sommar. Vilket jag förövrigt längtar bra mycket till.

Nu ska jag ut dra på mig jogginskorna och ta en runda runt Skälby. Eftersom jag inte mådde hundra igår så blev resultatet på fys&styrke-träningen lidande, och jag känner att jag måste ta igen lite. Dör väl på soffan efteråt, och somnar i tid till att bigbrother har slutat, såttee.... take care!
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback