we fade away when ladybirds turn grey


Datum: 2011-03-27 Tid: 12:11:09

Rebecka, Klara, jag och Rosanna i fredags.

Jag är så himla ledsen, sårad och förbannad just nu, men ju mer jag tänker på det som hänt ju mer skrattar jag åt det. Det är patetiskt helt enkelt, och ännu ett bevis på hur snabbt en person kan förändras. Jag har nog också förändrats om jag ska vara ärlig, för nu i efterhand så vet jag så himla mycket bättre.

Helgen har varit precis som jag velat ha den, fartfylld i fredags och lugn igår. Klassfesten kunde nog inte ha varit så mycket bättre, och nu, efter 2 år, har jag insett vilken bra klass jag hamnat i. Igår var jag bara hemma, hann med att övningsköra lite på förmiddagen innan jag somnade. Sov inte så mycket natten innan så kände att all sömn jag kunde få var välbehövd. Nu är jag utvilad och taggad på dagens match mot Rosersberg IK.

Insåg tidigare att mitt rum är lite (läs: mycket) dammigt då jag plockade upp mina svarta jeans från golvet och inte kände igen dom på grund av den gråaktiga färgen. Berättade detta för Elin som svarade "låter som ett typiskt janina-rum". Jag borde nog städa oftare.. och tänkte börja redan nu. Wish me luck.
Kommentarer
Postat av: Klara

Tur att man är snygg iaf... Seriöst typ den äckligaste bilden jag sett på mig...

2011-03-27 @ 14:20:40
Postat av: Elin

hahah så sant janina!

2011-03-28 @ 08:19:38

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback