om sanningen ska fram


Datum: 2011-05-08 Tid: 20:45:38

Det har hänt en hel del sen sist och jag har (som vanligt) inte alls haft tid till att blogga. Valborg var awesome trots att inte allt gick som planerat och istället för Uppsala blev det lite häng med "gamla gänget" i Enköping. Blev dock lite för mycket av det goda och tågresan till Örebro hade lika gärna kunnat sluta i Göteborg då jag, klantigt nog, lyckades somna. Blev, som tur var, väckt av en kille som hört mig prata i telefon tidigare och OJ vad jag är glad över det.

Jag har förresten fyllt år sen sist, och som nybliven 18-årig körde jag på en tvådagars på krogen nu i helgen. Lite sliten idag, men när julia, johanna och elin kom hit för att fira mig blev det genast bättre. Bilden ovan talar ju för sig själv, och bortsett från att det är en seg söndag, så njuter jag av livet just nu. Verkligen.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback