we dance on the sidewalks


Datum: 2011-05-25 Tid: 21:30:57


Hemma i Västerås igen och spenderar kvällen med att göra klart de sista resterna. Lite rockstar, xider, fint sällskap och popcorn förgyller min kväll och tanken på att det snart är sommarlov gör att plugget inte känns alls lika jobbigt. Blir troligtvis klar inatt och då är äntligen allt skolarbete färdigt för det här året. Så himla skönt!

Skrev förresten på anställningsbevis för nya jobbet tidigare. Känns så bra att sommarens cashflow är säkrat och jag blir så glad av att tänka på det. Får lyckorus i hela kroppen och vill pussa på första person jag ser. Det tänkte jag göra nu, och sen fortsätta plugga!
Kommentarer
Postat av: Anonym

TUMMEN UPP!

2011-05-25 @ 22:21:44
Postat av: saga

puss mig!

har märkt att du bloggar varje gång du ska plugga;) men det är bra, blogga meraaaaaah

2011-05-26 @ 07:18:40
URL: http://markatten.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback