du får något så mycket bättre du får hela jävla jag


Datum: 2011-11-04 Tid: 18:40:19


Jag är rastlös, förkyld och gör just nu allt förutom att plugga, vilket jag borde göra. Känns lite småsurt att behöva spendera fredagskvällen i ensamhet men å andra sidan får jag igen det sen.. så "jag är inte bitter". Hrmf.

Trotsade febern och var på kristiansborg med Rosanna tidigare idag. Solade, bastade och drog några längder i bassängen vilket var hur skönt som helst. Lite tacos på det och nu har jag, på bara en halvtimme, druckit en halv pepsi helt ensam. Mer spännande än så blir nog inte fredagskvällen så istället ser jag fram emot nästa helg då jag får finbesök.

Ska skriva klart den jäkla analysen nu, fortsätta att våldgästa Fredriks spotify och sen dra igång med nästa uppgift. Flitigt värre.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback