you can take the future even if you fail


Datum: 2011-10-03 Tid: 09:52:15

Source: Google

Jag kan knappt förstå det själv, men om en vecka (bara en vecka!!!!) drar vi till Thailand. Jag, Fredrik, Elin och Robin. Det kommer bli så jäkla härligt och jag längtar så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det känns som om det inte var mer än en vecka sedan vi bokade då tiden har gått hur fort som helst. Lite vaccin, packning, skolarbete och införskaffning av solkräm är det som ska fixas i veckan och förhoppningsvis går närmsta 7 dagar fort för sedan sitter vi på planet till Kina och efter det Thailand. Så jäkla härligt ska det bli!
Kommentarer
Postat av: saga

ja men eller huuuuur ;)

btw, är inte aaaaaaals avis på att du kommer ha det hur bra som helst i två veckor........

2011-10-05 @ 19:00:42
URL: http://somelodramatic.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback