filled with a thousand cares


Datum: 2011-09-23 Tid: 15:33:00

Saga, Klara och jag under dagens medieproduktion.

Är sedan igår ägare av ett kinect och spenderade hela gårdagskvällen med det. Ansåg att det var viktigare än att plugga.. Något jag troligtvis kommer att få lida av i helgen, men jag kan nog stå ut.

Ikväll beger jag, Rosanna och Frida oss till Enköping för lite utgång. Får se vart vi hamnar under kvällen men ser faktiskt fram emot det väldigt mycket då jag inte träffat Frida på evigheter.. (och rosanna och jag har ju trots allt planerat utgång ett bra tag nu). Fick dessutom lite lön som jag inte räknat med idag och ligger nu + på kontot istället för minus.. Vilket är ännu en anledning till att fira ikväll!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback