för din skull så reser vi igen


Datum: 2011-09-27 Tid: 09:43:30

Hade feber imorse, ännu en gång, och har nog aldrig längtat så mycket till att gå till läkaren som jag gör nu. Ska dit imorgon, vilket jag är glad över, för jag är så himla trött på att vara sjuk! Utslaget jag har på magen har blivit ett sår och ett nytt är på väg. Att bara ha jeans på mig gör svinont och jag önskar helst att jag kunde springa runt naken hela tiden. Hade det inte varit för att det är så jäkla kallt ute så....

Ikväll ska jag iväg och träffa Josefin för ett glas vin och lite "catching up" då det var ett tag sen vi sågs. Beger mig till Örebro direkt efter läkaren imorgon och sedan ska jag dra med mig pojken på raw comedy och fin middag innan det. Kommer nog bli urbra och ska bli så mysigt att träffa honom igen. Nu ska jag spela lite tetris innan vi ska pröva studentmössor!
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback