vad ska jag skriva för att du ska bli berörd


Datum: 2011-09-15 Tid: 19:56:09

Det är inte min dag idag och för tillfället har jag en förmåga att stöta bort folk. Jag vill inte, men det har råkat bli så. Jag har inte ork att ta tag i saker och då är det lättare att bara blunda för dom.
Lyssnar på Melissa Horn just nu, tänker alldeles för mycket och försöker förtränga att jag egentligen borde både plugga och städa. Bråkar med mig själv i tankarna och kan inte riktigt bestämma mig för om jag vill att tiden ska stanna just nu eller om jag vill att det ska bli imorgonkväll mer än någonsin. Känner mig lika schizofren som vädret har varit de senaste dagarna och övertalar mig själv att jag kan skylla det på pms. Jag är tjej, jag har rätt till att skylla på pms.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback