dina tjocka läppar tar visst aldrig slut


Datum: 2012-02-15 Tid: 14:02:58

Tack vare de mil som skiljer mellan Örebro och Västerås så spenderade jag mitt alla hjärtans ensam. Bestämde mig för att glädjas över alla andras kärlek och så fort jag möttes av ett par sjöng jag "and they call it puppy love" för mig själv följt av ett helnöjt leende. Fick en massa fina sms och telefonsamtal av min kärlek och min bästa vän igår och det räckte gott och väl för mig. Levde i ett lyckorus hela dagen tills magen började krångla och jag fick sätta mig på en sen kvällsbuss hem i snöstormen. Fick lite medicin och idag mår jag bättre. Har hur som helst efter endast en vecka kunnat konstatera att lchf inte riktigt är min grej iallafall.

För tillfället tröstar jag mig med att lyssna på Ylva Bulldosers debutalbum efter att ha tömt bankkontot på högskoleprov och tågbiljetter. Alldeles för tidigt imorgonbitti kommer jag att befinna mig i Eskilstuna för jobb. Intalar mig själv att jag efter det bara kommer vara ett par timmar och två tågresor ifrån min favoritfamn.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback