jag var så ung och dumdristig


Datum: 2012-01-26 Tid: 11:31:41

Det har varit en händelserik vecka trots två dagars ledighet (praktik hemifrån) och slöande på soffan. Jag har bland annat hunnit med att bli med jobb och på onsdag nästa vecka ska jag iväg och skriva på anställningsbevis. Efter all tid jag lagt ner på att söka jobb under det senaste halvåret är jag så glad och lättad över att äntligen ha fått ett ja. Ser fram emot alla nya möjligheter som det kommer att medföra.

Ikväll ska jag iväg till Stockholm, helt ensam. Är inbjuden på möte och utbildning med coffeecow och kommer att spendera kvällen i huvudstaden. Efter det kommer jag inte mer än att hinna hem till Västerås innan jag ska sätta mig i bilen istället för att bege mig till Örebro och en varm famn. Natten och helgen spenderas tillsammans med min man och imorgon ska jag överraska honom med fin (och jättegod!!!) middag. Ska jag vara ärlig tror jag att jag är den som längtar efter maten mest av oss, hungrig som jag är.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Smaklig måltid :-)

2012-01-27 @ 05:36:51

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback