att förklara trazan och banarne för en tysk


Datum: 2013-08-02 Tid: 12:15:00

 
Gårdagskvällen bestod av några glas vin och trevligt sällskap. Denna sommar har bjudit på en hel del nya umgängen och chansen att få lära känna så många nya fantastiska människor gör mig så glad.
 
Imorse vaknade jag av att någon brände gummi utanför mitt öppna fönster och efter att ha beklagat mig över mänskligheten en stund lämnade jag vårt nya underbara täcke i sängen för att spendera förmiddagen i soffan. Jag är så dålig på att ta tag i dagarna när jag jobbar kväll och istället har jag en tendens att spendera timme efter timme på.... ingenting! Nu är det bara tre timmar kvar tills jag har fyra arbetsdagar innan nästa ledighet. Som tur är så trivs jag på jobbet och när jag vill gräva ner mig eller gå i ide på grund av tidiga morgnar räcker det att jag påminner mig själv om att vi snart åker iväg på semester så känns allting bra igen!
 
Dags att gräva i frysen för att se om det finns någonting ätbart. Visserligen älskar jag att laga mat, men jag måste säga att ibland saknar jag att bo hemma, främst på grund av att det är så jäkla svårt att bestämma VAD jag ska laga. Hm... Dagens I-landsproblem måntro?
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback