Fotobok a'la FUJIFILM


Datum: 2009-08-22 Tid: 19:38:05



.. Klicka på bilden för att ta reda på hur!

Jag satt och kikade runt lite på datan och kom in på FUJIFILM's hemsida, då jag fick syn på detta.
Klart jag testar, det borde ni också göra. En fotobok är himla fint att ha, så varför inte. Om ni vill veta mer om fotoböcker kan ni göra det HÄR.

Så. Nu är frågan. Vad ska min fotobok handla om? På FF's hemsida står det himla många tips om just vad den kan handla om, men det kluriga är att komma på något som passar just mig.
Jag minns att min syster gjorde en fotobok åt sin bästa vän för ett år sen. Grön var den, och inuti fanns mängder av bilder från att dom var små tills nu. Efter det har jag velat göra en egen fotobok, men har aldrig riktigt haft tålamod.
Nu.. Nu är det dags.

J.

Bildkälla: Fujifilm
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback