thanks for making me a fighter


Datum: 2009-08-20 Tid: 18:27:26

Det blev ingen träning för mig idag. Jag försov mig. Lyckat? - Nja knappast.
Trots att jag sovit i stort sett hela dagen är jag galet trött. Inte nog med det så tror jag att jag börjar bli sjuk. Halsen värker, huvudet dunkar och hur många täcken jag än kryper ner under så fortsätter jag frysa.
Ja, det är väl ungefär nu ni ska tycka synd om mig. Ehe.

Nej. Nu ska jag krypa ner i soffan, med ett täcke och en kopp te. Karavan kommer snart med min middag - Ost&Skink sallad, så kvällen ser rätt lovande ut.
Smell yah later!
J.
Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: hej! ja det funkar jättebra, ganska tidigt upp på morgonen men sånt får man ta. klassen är underbar men kan såklart inte slå 9e. det går ju bara inte, förstår vem som helst. lycka till på måndag! (om det nu är då du börjar, haha!)

2009-08-20 @ 21:42:53
URL: http://intejenniferh.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback