alla fattar utom du


Datum: 2009-08-26 Tid: 20:09:14

För tillfället är jag trött, och tänker för mycket. Petter's låt Logiskt spelas på repeat.. Inte för att den är bra, utan mest för att texten är rätt passande just nu. Eller okej. Refrängen iallafall. Inatt drömde jag om obesvarade känslor, och stekt chili. Mer än så får ni inte veta. Det var rätt hemskt iallafall, och det värsta är att drömmarna faktiskt är saker som finns i min hjärna. Som jag tänker. Hur sjukt är inte det lixom?...

Skoldagen var rätt seg, men funkade. Björnöprojekt på förmiddagen, Tårtprojekt på eftermiddagen. Det förstnämnda gick ut på att vi i grupper skulle planera hur våran resa den 17 September till Björnö ska se ut. Det sistnämnda var vad det låter som. Vi bakade tårta helt enkelt och temat på tårtan var Media. Med en klockren idé blev resultatet katastrof då någon i vår grupp (absolut inte jag...) kom på att vi skulle dekorera med mandariner. Ehe. Hur som helst så blev den utnämnd till "punkigast" och "gräddigast" så det var ju alltid nånting. Slutade halv 4 och eftersom busschauffören vägrade släppa in oss med en kaffe på bussen så fick vi vänta tills 20 i 5 på nästa. Kom alltså hem rätt sent, och hann inte träna idag heller. Vilket kanske inte förvånar någon.

Nu ska jag trotsa vädret och gå ut på en promenad eller något.. Förutsatt att jag orkar det. Annars blir det sängen. Har inte riktigt bestämt mig än. Datan stängs nog av iallafall, så Godnatt.


wa-wa-waaaynesssss


It-Media loggan (?)

J.
Kommentarer
Postat av: Klara

HAHA! tårtan...

2010-05-22 @ 21:26:50

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback