make them listen


Datum: 2009-08-22 Tid: 14:12:07

Foto: Mattias Axelsson

Jag vet att jag lovade er en bild här på bloggen igår. En på tatueringen alltså. Men programmet till mobilen vill inte funka eftersom jag har slarvat bort cd'n. Dessutom var jag inte hemma. Jag ska ta en ny med kameran senare idag, så innan midnatt är den uppe. Det lovar jag.

Gårdagen var mysig. Jag mötte upp Elin då det fortfarande var ljust ute och satt på "vårt ställe" och snackade till solen gått ner. Vid tio mötte jag upp S och vi promenerade lite här i storstan.. Såg en bil köra förbi, som tutade, vilket visade sig vara en gammal vän. Mötte upp honom vid banken och småpratade med han och hans vänner en stund. Linette och Beatrice cyklade förbi. Det var år och dar sen jag träffade dom sist. Känns det som. Så det var mysigt.

Idag - Mår jag som jag förtjänar. Av flera anledningar. Men jag är glad ändå. Mamma kommer snart hem med Godis, och två filmer. Så kvällen blir inte roligare än så, fast jag klagar inte på det. Inte alls. Jag måste ladda upp inför skolan känner jag.

Later.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback