pussy pussy pussy pussycat


Datum: 2009-08-31 Tid: 21:48:10





Nu är jag hemma igen. Skoldagen var oväntat skön. Började med en timmes mediekunskap, och efter det fick vi våra datorer, som sagt. Efter lunch hade vi idrott, vilket bestod av en massa information av idrottsläraren. Bortsett från att hans mun gick i 180, så klagar jag inte på det. Vi fick ju faktiskt sluta två timmar tidigare, så det var ju helt okej. Träffade upp Josefin och vi gick direkt till Waynes för fika. Blev en latte med vitchoklad-smak (karamell fanns inte) och så delade vi på en "devils-cake". Satt i ungefär två timmar och pratade om gamla minnen och annat. Eftersom det var rätt länge sen jag umgicks med henne så var det himla mysigt. Innan jag tog bussen hem vid sex så sprang vi runt lite i affärer också. Även fast jag inte var på något som helst shoppinghumör så fick jag iallafall med mig en tröja och ett par örhängen hem. Får ta någon mer shopping-dag i veckan känner jag.

Just nu sitter jag och leker lite med min bärbara. Har lagt in lite bilder på den, och hade det inte vart för att internet här hemma strular så skulle jag laddat hem både spotify och msn också, men det får bli nån annan gång. Jag funderar på om jag kanske inte ska gå och lägga mig snart. Är helt sjukt trött.
Imorgon är det skola igen. Engelska och Naturkunskap är det som står på schemat. En rolig lektion med andra ord. Får se vad som händer på kvällen. Hämta ut ett par biljetter ska jag iallafall göra, men mer om det imorgon. Godnatt!
J.

Kommentarer
Postat av: Lovisa winther är mitt namn! :D

med mej är det bara bra :) händer imorgon?

2009-08-31 @ 22:51:00
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Saga

Jag har spotify på min, tjalalalala! Och firefox ;)

2009-09-01 @ 06:23:37
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Lovisa winther är mitt namn! :D

godmorgon!



jag ska inte göra så mycket :P

Ha en bra dga!

2009-09-01 @ 08:28:50
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback