den där natten när ladan brann


Datum: 2009-12-08 Tid: 10:57:50

Godmorgon!
Att vakna 2 timmar tidigare än man egentligen behöver, och inte kunna somna om, då man har sovmorgon är faktiskt lite smått skamligt.... Jag borde skämmas, men istället skyller på mardrömmarna jag haft enda sen jag bestämde mig för att kasta min drömfångare. Har alltså börjat tro på sånt där nu, vilket jag aldrig gjort förut.
Helgen var urmysig förresten, som alltid. Fredagen kunde dock vart bättre då jag hade feber och frossa hela kvällen, och jag inte gjorde annat än att sova. Lördagen spenderade jag i Enköping. Var hos Elin ett tag, och sen drog vi vidare hem till Julia och Johanna för födelsedagsmiddag. Himla roligt att träffa tvillingarna igen, eftersom det var alldeles för länge sen. På kvällen kom Saga över, vi hade hyrt film, som vi såg morgonen efter, då vi båda somnade så fort vi la oss i sängen. I söndags var jag på IKEA och handlade grejer till rummet, och sen köpte jag med mig hallonpaj och drog över till min bror för att fira honom.
Mysig helg som sagt, och veckan som kommer ser lovande ut. Gårdagen spenderade jag med en vän på stan, vilket gjorde min måndag. Idag hade vi sovmorgon, torsdag slutar vi tidigt och fredag är det lucia. Helt okej om jag får säga det själv. Att det bara är två veckor kvar till lov är ju inte heller något jag klagar på.
Nu ska jag på lucia-övning.
xo
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback