symphony is overrated


Datum: 2009-12-01 Tid: 09:54:22

Att vakna upp ur en urmysig dröm och märka att det är en kudde man kramar är kanske inte sådär jätte bra start på morgonen, men efter att jag öppnat första luckan i årets chokladkalender var humöret på topp igen. Under bilresan till skolan sjöng jag julsånger det högsta jag kunde och sen jag kom fram har jag pratat non-stop. Nu har redaktion 4 i klassen satt på låten "White Christmas" och med superbra humör känner jag att det här kommer bli en toppendag!

Nu har jag snart luciaövning, och ja, jag ska vara med på skolans lucia i år. Eftersom jag sitter i nöjeskommitén är jag i stort sett tvungen. Finns dock ett problem med det.. Jag har ingen aning om vad jag ska vara. Lutar mot stjärngosse då vi har en manlig lucia så... varför inte?
xo
J

Kommentarer
Postat av: saga

liiite seg kanske vaaa?

2009-12-02 @ 10:03:21
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback