don't let me fall


Datum: 2009-11-11 Tid: 21:16:15



Snart är hela lägenheten nerpackad i kartonger, förutom det nödvändigaste. Imorgon kommer en fotograf och fotar här, sedan blir det visning så fort någon vill ha den. Nu är det verkligen på riktigt.. Om 20 dagar flyttar jag!

Just nu lyssnar jag på musik och har precis (för första gången på jb) pluggat hemma. Det firar jag med film och en kopp te om en stund. Bortsett från det har jag aldrig varit så här trött förut, och somnar väl så fort jag kryper ner under täcket skulle jag tro. Fryser också, så att det gör ont i händerna. Tror jag förfrös mig då jag satt ute och väntade på bussen tidigare idag, eftersom jag faktiskt frysit sen dess.. Rätt illa om jag får säga det själv, och ja det är väl ungefär... NU man ska tycka synd om mig. He he he.

Äsch... Ska sova nu, så att jag tar mig upp imorgon, vilket jag inte höll på att göra imorse.
Take care.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback