living in the moment


Datum: 2009-11-10 Tid: 13:41:59

Efter att spenderat morgonen med att se Hitta Nemo, och sedan letat present åt min brors flickvän som följer år imorgon har jag nu Estetisk Verksamhet. Under lektionen ska vi jobba på fotograf Morgan Norman med kompositioner. Inte den roligaste lektionen kanske, men det funkar. Estetisk brukar faktiskt vara rätt kul.

Ikväll blir jag kvar i skolan tills klockan 20 då jag av någon konstig anledning anmälde mig till att stå på öppet hus.. Varför vet jag inte, men skitsamma det blir säkert roligt då både Marcus och Christine är med. Får däremot inte träna ikväll vilket är rätt illa, men då är det bara köra hårdare på torsdag istället.

Nu ska jag leta efter bilder.
Later.
J

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback