försökt att visa dig med blicken


Datum: 2009-11-29 Tid: 15:52:12

Just nu ligger jag i mitt nya rum och är tacksam över att jag har grannar med trådlöst internet. Helgen som har varit himla mysig har spenderats tillsammans med vänner, både gamla och nya. I fredags kom Saga, hennes vän, och hans vän (alla från JB) hit och gjorde mig sällskap till både film och spelet "Jag har aldrig". Då grabbarna gick runt 1 dröjde det inte länge innan både jag och Saga sov tungt.
Igår satt jag mig på tåget mot Stockholm vid 9-tiden och en kvart senare hoppade Elin på i Enköping. Blev shopping i 6 timmar igår innan vi satt oss på tåget igen. Jag kom hem en kofta, en tröja, en klänning och ett par leggins rikare, vilket jag inte klagar det minsta på. Vi spenderade kvällen med en urmysig film här hemma innan vi somnade rätt tidigt båda två och jag drömde världens underbaraste dröm!
Idag får jag se vad jag hittar på, men troligtvis blir det bara lugnt då jag har ont i ryggen och känner mig lite halvsjuk. Ser verkligen fram emot veckan som bjuder på både träning, och mys med vänner, men framför allt Lars Winnerbäck på onsdag som jag har sett fram emot i si sådär två månader skulle jag tro. Kommer nog bli himla kul.
Nu ska jag se på Riverside, och sen blir det nog en kopp te och ett varmt bad kanske.
Får se när jag skriver igen, tills dess får ni ha det fint.
xo
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback