nothing from the ground is good enough


Datum: 2009-11-08 Tid: 19:24:13



Nu är snart hela mitt rum nerpackat i kartonger eller bortkastat. Är just nu kaos där inne, men å andra sidan skulle nog de som känner mig inte varit speciellt förvånade då det brukar se ut sådär även fast jag inte packar...
Imorgon kommer fotografen och fotar lägenheten för att vi ska få den såld så snabbt som möjligt. Nu känns det verkligen på riktigt och om ungefär en månad kommer jag bo i Västerås.

Helgen har varit mysig. Lugn fredag med en vän. Tjejkväll med Elin och Saga och chill med Saga och boys igårkväll. Har varit med om roligare, har varit med om värre så med andra ord, det dög.
Nu hade jag tänkt att dra på lite musik och packa klart det sista för att sedan krypa ner under täcket med en kopp te och se på film. Perfekt avslut på en helt okej helg.

Talk to you later.
J.

Kommentarer
Postat av: Elin

bajs :(

2009-11-09 @ 19:57:32
URL: http://elinbyelin.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback