never say never


Datum: 2009-11-05 Tid: 20:23:56



Jag har legat sjuk i två dagar (vilket förklarar utseendet på bilderna) och nu har jag så ont i magen att jag nästan tror att den är påväg att explodera.. eller något. En kopp te, och en ny webbkamera får duga som tröst, och snart kommer mamma hem med alvedon.
Jag har egentligen ingenting att skriva, så lika bra att jag låter bli. Imorgon får vi reda på om vi får en lägenhet. Borde egentligen inte hoppas på något, då man bara blir besviken, men jag kan inte låta bli.. Så håll tummarna.
That was all - I'm out.
J.

Kommentarer
Postat av: Saga

Funkar din cam nu vavava?

har du hittat en drivrutin? I så fall GE MIG!



Love you babe<3

2009-11-05 @ 21:51:06
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback