didn't mean to fall in love


Datum: 2009-10-26 Tid: 18:52:37



Igår hade jag en urmysig söndag tillsammans med min vän Saga. Kvällen bjöd på en långpromenad i regnet, innan vi somnade tidigt under ett försök att se på filmen Love Actually.
12 timmar senare vaknade vi och klockan 12 gav vi oss ut igen. Saga skulle till stan och jag till idrottshuset för träning. Det är väl ungefär det jag hunnit med idag, och sen jag kom hem har jag bara legat på soffan och halvsovit.
Ikväll ska jag ut och träffa en vän, men då jag ska upp tidigt imorgon blir det nog inte så sent ikväll. Har tid hos frisören halv 11, vilket jag gillar starkt. Före och efter bild kommer förmodligen imorgon.
Take Care.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback