twenty-four voices with twenty-four hearts


Datum: 2009-10-08 Tid: 17:04:43



Jag känner mig mycket piggare, kan bero på alvedonen, men det är ju bra i vilket fall. Elin åkte nyss iväg för att träna, och jag ska strax hoppa in i duschen.

Jag har hunnit med rätt mycket idag, trots att jag sovit bort största delen av tiden. Gjort klart en uppgift vi har i datakunskap, diskat, städat (om det räknas att flytta kläder från ett rum till ett annat) och börjat på en insändare vi ska skriva i svenskan. Hade ett "Mannen under trappan - Maraton" för mig själv tidigare också. 4x45 minuters tv-tittande med andra ord, hade jag inte kunnat skylla på att jag är sjuk skulle det ju varit rätt illa. 

Ska snart se till att städa mitt rum, som jag egentligen skulle varit klar med för si sådär en månad sen. Måste hinna med att packa senare också, men först duschen som sagt.
Stay Tuned.
J.

 

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback