for all the things that we are


Datum: 2009-10-20 Tid: 09:21:09

Tisdag igen och bara 4 dagar kvar till lov, vilket är hur skönt som helst! Att få sova ut en hel vecka är verkligen något jag ser fram emot.. Dock har jag inget planerat men det kommer väl så småningom.

..Jag känner för att åka bort på lovet. Någonstans långt bort, och göra ingenting. Varför vet jag inte, men det skulle faktiskt vara himla skönt. Hade det inte varit så att jag har brist på pengar skulle jag ju alltid kunna sätta mig på tåget till Sundsvall och min syster, men ser ut som det blir Enköping för mig ändå. Fast det kan jag nog stå ut med.

Just nu har jag engelska. Jag och Saga ska skriva en artikel om snabbmatsvanor och eftersom vi knappt har börjat känns det som att jag borde koncentrera mig. Måste dock erkänna att det är det sista jag kommer göra idag. Att vakna upp när det är kolsvart ute gör mig på rätt dåligt humör, alltså har jag ingen som helst lust med att jobba alls idag. Har för mycket andra saker på hjärnan..

Ikväll är det träning, och innan det blir det att umgås med Josefin skulle jag tro. Som vanligt innan träning. Har längtat efter att få träna enda sen söndag-kväll så är riktigt taggad på att dra på mig fotbollsskorna för att ge allt.

Har egentligen inget mer att säga. Känner själv hur hoppigt det här inlägget blev, men ni får stå ut. Hade förresten himla trevlig på lagfesten i lördags, och efteråt hemma hos M med honom, Jesper och Sara. Får ser om jag kanske bjuder på några bilder från det förstnämnda senare. Det visar sig.

Stay tuned.
J.
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback