I´m such a sinner you´re such a star


Datum: 2009-10-07 Tid: 22:24:25



Nu är årets vinterjacka inhandlad. Istället för en svart Fjällräven blev de en vit Peak, men det funkar ju det med. Den är hur tjock och varm som helst, och "luddet" på luvan är urmysigt. Hur mycket den än tar emot att säga så längtar jag faktiskt till vinter nu. Snö, tända ljus, lucia, frost, skidor, jul, mörker, nyår.. Sån himla mysig årstid. Åh. Nu kan hösten få ta slut.. Jag vill ha riktig vinter!

Med det säger jag godnatt. Ska försöka orka mig i väg till skolan imorgon, men det beror alldeles på hur jag mår. Vill inte riskera att behöva stanna hemma på fredag istället då jag isåfall kommer att missa Borås.
Stay tuned.
J.

 

Kommentarer
Postat av: marcus

viiiiiiiiiinter, tjalalala



janina du vet ju vad du pratar om trots allt ! :D

2009-10-20 @ 10:54:23
URL: http://mmarcusolsson.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback