o


Datum: 2009-10-06 Tid: 10:20:39


source: weheartit

Jag sitter i skolan nu, och är halvdöd. Min hals dödar mig, och så känner jag mig alldeles febrig. Blev en massa alvedon, c-vitamin och bedövande för halsen imorse för att jag skulle kunna tvinga mig att gå till skolan. Trodde att det var idag jag skulle till Stockholm med skolan, men var tydligen imorgon, så funderar på om jag ska åka hem vid lunch. Mår inte bra alls.

Angående bloggpausen kommer den att kvarstå. Jag kanske lägger upp något inlägg ibland, men det är inget jag lovar. Gårdagen var katastrofal. Mer än så tänker jag inte säga. Är glad att jag faktiskt har ett flertal vänner som bryr sig och det är vid tillfällen som igår man märker vilka de faktiskt är.

Spenderade iallafall kvällen hos en vän, vilket hjälpte väldigt mycket. Vi såg på film, och pratade lite om saker som hänt. Var himla mysigt faktiskt, och jag är glad att jag träffat honom.

Nu ska jag skriva lite intervjufrågor till en uppgift jag och Saga jobbar med i Engelska. Nästa lektion ska vi ut på stan och filma hon och jag. Får se när jag skriver igen, tills dess får ni ha det bra.
xoxo
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback