you've got a fast car


Datum: 2009-10-08 Tid: 19:10:48

Det här blir kvällens sista inlägg, och troligtvis helgens också.



Åker som sagt till den här grabben över helgen. Eftersom jag inte träffat honom på galet länge kommer det blir hur mysigt som helst. Får se vad vi hittar på, men jag har för mig att vi pratade om att dra till Göteborg på lördag iallafall. Kameran är med, så bilder kommer nästa vecka.

Nu kommer snart M och hämtar upp mig, så dags att dra. Det blir skola imorgon, Datakunskap och Webdesign står på schemat. Tror det är både redovisning och prov så wish me luck.
xoxo.
J.

Kommentarer
Postat av: saga

Är provet imorgon? :O:O:O:O

2009-10-08 @ 21:25:42
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback