Guess who's back?


Datum: 2009-09-27 Tid: 18:38:21

Såja! Nu har jag äntligen fått till designen på bloggen och jag är nu tillbaka för att stanna!




Kom precis hem från Enavallen där jag grillat och haft tipspromenad med laget. Sista matchen spelades idag, så det var som ett avslut på sommarsäsongen. Var himla trevligt måste jag säga, och nu är det bara ladda upp inför Alliansen som startar i November någon gång.

Helgen har gått fort, och det började med en (som vanligt) lugn fredagskväll. Somnade inte alltför sent då jag var tvungen att gå upp tidigt på lördagmorgon. Blev match igår, borta i Knivsta. Efter två rätt tuffa halvlekar slutade matchen 1-1 och jag är faktiskt himla nöjd med min egna insats. Vilket inte händer alltför ofta.
Kvällen spenderade jag med Sega som kom hit vid sju. Klockan 21 tog vi bussen till Irsta och träffade lite folk. Det blev som den blev, men meningen "What happens in Irsta, stays in Irsta" får förklara våran kväll.

Just nu: Winnerbäcks nya skiva spelas på repeat. Det gillar vi. Som jag sagt förut: Han är underbar den mannen! Snart står jag och Josefin och skriker oss hesa till hans låtar. Live. Kommer bli galet.
Får se vad kvällen bjuder på, men med tanke på att det är söndag, och jag är trött funkar nog det mesta. Blir förmodligen en film eller något liknande.

Hörs senare.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback