running out of breath


Datum: 2009-09-15 Tid: 14:59:44

Estetisk verksamhet nu, men jag är redan klar med uppgiften så sitter och tar det lugn bara. Vi skulle iallafall klippa in vårat ansikte på en bild tagen från google, och här är mitt resultat:


Söt va? Funderar på om jag kanske inte ska försöka mig på en karriär som kaviar-modell, eller vad tycker ni?

Nu är det bara en timme kvar tills vi slutar förresten. Ni anar inte hur skönt det ska bli.. Först blir det fika med Linda som sagt, och sen ska jag sova... OJ vad jag ska sova! Jag är så sjuk trött. Blundar jag nu så tar det inte lång tid innan jag somnar, med andra ord är det nog bäst att hålla ögonen öppna.

Åh! Msn funkar nu. Bilddagboken och Facebook också!
Hörs senare ikväll.
J.

Kommentarer
Postat av: saga

thanks

2009-09-16 @ 09:15:37
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback