my wonderwall


Datum: 2009-09-14 Tid: 21:47:13



Jag var ledig idag, och det var hur skönt som helst!
Vaknade inte förrän mamma väckte mig vid halv 12, och vid halv två tog jag en dusch för att sedan 20 i tre sätta mig på bussen mot Västerås. Framme i Västerås mötte jag upp Josefin. Satt oss på en bänk på stan, pratade och skrattade. Himla mysigt faktiskt.
Tog bussen tillbaka till Enköping 20 i 5, och en och en halv timme senare var vi på korsängsfältet för träning. Träningen gick faktiskt hyffsat. Var lite små seg i början, men då handskarna var på och jag tog plats i målet gick det faktiskt riktigt bra. 

Imorgon ska jag fika med Linda efter skolan, vilket säkert blir himla skoj med tanke på att det var ett tag sen sist. Får se vad resten av dagen bjuder på, men i skolan blir det iallafall Engelska och Estetisk Verksamhet. Så helt okej dag med andra ord.

Nu ska jag krypa ner under täcket och se på någon mysig film.
Godnatt!
J.

Kommentarer
Postat av: Saga

fiska kan du lukta själv:(

2009-09-15 @ 06:42:09
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback