we'll still have each other


Datum: 2009-09-08 Tid: 11:06:40

Just nu har jag Engelska, men har svårt att koncentrera mig.. eller rättare sagt, jag kan inte koncentrera mig alls och uppgiften jag håller på med blir hemsk. Jag var as nära på att stanna hemma imorse då jag vaknade upp och mådde allt annat än bra, men ändrade mig, vilket ni kanske redan förstått.

. . .

Nu kom jag precis in från rast igen. Var ute med Saga och hennes vän Victor som fyller 18 idag. Så grattis till honom!  Såg förresten Hampus, Jesper och Micke tidigare, som går på prakitiska om jag inte minns fel.

Just nu sitter jag och försöker mig på den där uppgiften igen. Jag ska skriva om mig själv, eller om min favoritlåt, men inget av det vill funka. Ser ut som att det blir rätt mycket plugg hemma istället ...

Ikväll får jag se vad som händer. Blir väl att träffa någon vän, och senare i veckan ska jag tydligen fiska.. Haha. Vet inte riktigt hur det ska gå med tanke på att jag vägrar att ta i en fisk, men K sa att jag skulle slippa det, så det kanske funkar ändå.

En timme kvar till lunch, sen estetisk verksamhet, och sen får jag äntligen åka hem!
Det längtar jag till. Verkligen.
Hörs sen.
J.
Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig också. Men vi skulle väl ses i veckan, eller? =)

2009-09-08 @ 12:59:05
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag vet inte, hemma från skolan idag och vet inte om jag ska vara det imorgon också. Men.. när kan du då? ;D :)

2009-09-08 @ 15:12:40
URL: http://lindaeeriksson.blogg.se/
Postat av: isa

fin blogg

2009-09-08 @ 19:06:01
URL: http://baraisabellas.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback