baby if you strip


Datum: 2009-09-13 Tid: 12:05:56




Nu är jag hemma igen efter en mycket lyckad kväll och mår som jag förtjänar. Gårdagen började hos Saga vid sex, sen var vi hos Tomasz vid halv åtta. Folk började droppa in efter nio, och flera timmar senare avslutades kvällen med en alldeles för lång promenad i 12 cm klackar. Efter att vart vid resecentrum och vänt slutade kvällen hemma hos Victor där jag sov i si så där 4 timmar. Träffade en massa trevlig folk igår, och hade riktigt kul faktiskt. Så tack för det ni som var där!

Nu ska jag krypa ner i sängen och se på någon film eller så. Hur skönt som helst att jag är ledig imorgon, så får se vad jag hittar på ikväll. Det visar sig.
xoxo.
J.

Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback