det blir en tumme på den


Datum: 2009-09-03 Tid: 20:26:04



Nu kom jag precis hem efter en lång, men rätt skön dag. Blev en ihopsatt Svenska och Medieproduktions lektion, och efter lunch var vi på en utställning i Västerås slott en halvtimme. Slutade redan halv 2, så jag och Saga tog en fika på waynes innan vi gick till bussen. Väl framme i Enköping köpte jag och Josefin en varsin "stopp-i-korv" (French Hot dog) och satt oss på torget. Träffade en massa folk, bland annat Johanna, som jag inte träffat på riktigt länge, och Viktor.
När klockan var lite efter 16 kom Andrea och vi gick ner till Kakelugnen för fika. Äntligen fick jag min efterlängtade karamell-latte (som vart slut på waynes senaste dagarna). Vi satt och snackade en massa och det var verkligen himla mysigt att träffa henne igen. Innan vi fortsatta mot torget träffade jag en annan gammal vän som jag pratade en stund med. Kul. Sen satt vi oss på en bänk utanför Åhlens, och efter en halvtimme där känner jag hur någonting träffar mitt huvud. Självklart trodde jag att det var någonting som ramlat från trädet, men märker att det var något helt annat.. Nämligen FÅGELBAJS! Fick lite småpanik men som tur var hade jag vatten i väskan så Andrea, en servett och lite vatten räddade situationen.
Det började regna och vi sprang in och satt oss inne i vänthallen på Gustav Adolfs Plan. Pratade om gamla minnen, nya saker som hänt och en massa annat.

Har inte hänt så mycket mer idag, och just sitter jag här halvdöd och funderar på om det inte är bättre att gå och lägga sig. Har en timmes sovmorgon imorn, vilket är himla skönt! Nu kan jag faktiskt sova till klockan 7, och inte nog med det så ska vi åka med Sagas bror till skolan, så någon buss behöver vi inte ta.
Slutar 16 imorgon, och kvällen bjuder på match och sen ska jag umgås med en vän.
Sängen nu. Godnatt!
J.
Kommentarer
Postat av: Saga

En tumme! (Y)

2009-09-03 @ 20:39:35
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: maria

Roliga bilder!:)

2009-09-03 @ 21:16:07
URL: http://mearia.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

Jo det e bra, med dig då? :)

2009-09-03 @ 23:06:50
URL: http://ndail.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback