I know you want me, you know I want yah


Datum: 2009-09-09 Tid: 09:34:17

Nu sitter jag i skolan och väntar på att mediekunskapen ska börja, vilket den gör när som helst. Märkte precis att dom har spärrat msn i skolan.. (bilddagboken, youtube och facebook också), kul!

Gårdagen var riktigt mysig! Började med skola till 16, sen på bussen hem blev jag bjuden till Victor som fyllde 18. 2-3 timmar senare var jag och Saga på väg dit. Hemma hos Victor bjöds det på smörgåstårta, härligt sällskap och idol-tittande. Himla mysig kväll med andra ord. Fick skjuts från fanna av K, som jag tog en promenad med också innan jag gick hem och la mig. Det där med att gå och lägga sig tidigt gick alltså inte bra alls.

Idag har jag mediekunskap, lunch sen spanska innan jag får åka hem och lägga mig. Får se vad kvällen har att bjuda på, men med tanke på att jag har hunden kan jag inte göra så mycket. Det blir bara lugnt alltså.

Nu börjar vi.
J.



Saga när vi lunchade på amore


Födelsedagsbarnet


Tomasz och Sebbe


Victor och Fosse


Sara och Christian


Niko och Alto

Bilderna från igårkväll lånade jag från Saga.

Kommentarer
Postat av: Saga

I know you want me! ;)

2009-09-09 @ 16:00:38
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Linus fiiifan

We all love NIKOLA :D kung ! moahaha

2009-09-09 @ 22:36:33

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback