jag trivdes bättre i dina ögon


Datum: 2009-09-07 Tid: 21:45:19



Veckan är igång och den här dagen har varit bra, med något undantag, vilket jag kommer till senare. Var lite tungt att gå upp imorse då jag somnade alldeles för sent igårkväll, men när jag väl var uppe så rullade dagen på. Började med matte imorse, då vi fick reda på målkriterier och hann starta upp ett projektarbete vi ska jobba med närmaste veckorna. Det blir saga och jag, så det ska nog funka fint, även fast matematik aldrig har varit min starka sida. På lunchen tog jag och Saga tag i våra nya "dietplaner" och till lunch blev det en sallad från Amore. Efter att följt med Viktor till MakeUp-Store gick vi iväg mot vad vi hoppades skulle vara Lögarängsbadet. Si så där en halvtimme senare var vi framme, och (med viss hjälp från klasskamrater) hade vi faktiskt hittat rätt. Det blev frisbee och sen intervall-stafett på idrotten, och när vi väl slutade mötte jag och Saga upp Josefin och började gå mot bussen. Jag köpte en isté på waynes och medans vi väntade på bussen fick jag ett mystiskt samtal som senare visade sig vara av Josefins vän "Knodden" (som jag valt att kalla honom).

Efter en bussresa som till största del gått ut på att jag och Saga skrattat åt vad Josefin och "Knodden" pratat om, så gick jag och Josefin till torget för en "stopp-i-korv". Började vandra hem till mig för att sedan cykla tillbaka till stan och gå ner till Korsängsfältet för träning. Vi skyndade oss allt vi kunde, och kom fram precis i tid.. trodde vi. Det visade sig vara helt fel och att träningen hade börjat redan klockan sex, så en halvtimme sena gjorde vi båda comeback på fotbollsplanen. Träningen gick bättre än väntat och jag är redan taggad inför nästa, som tyvärr inte verkar bli förrän nästa vecka.

Nu till dagens.. Fail - När jag och Josefin är påväg hem från träningen åker vi förbi Gustav Adolf Plan där jag ställt min cykel och märker att den inte står kvar. SJÄLVKLART... Alltså har någon tattare som inte har råd med en egen tagit med sig min cykel därifrån. Fyfan. Jag säger som Josefin "Man kan ju inte ha grejer i den här tattarstaden"...

Aja. Nu sitter jag här och lyssnar på kärleksmusik. Just nu är det "Keri Hilson - Knocks you down" som gäller och även fast det absolut inte är min musiksmak så är låten himla bra. Speciellt texten. Blir väl förmodligen några Winnerbäck efter den här, och sen hade jag tänkt se på svt's nya webserie "Riverside" innan jag kryper ner under täcket. Morgondagen bjuder på Engelska och Estetisk Verksamhet då 3orna tydligen ska ha någon sorts inspark för oss. Mer om vad det är för någonting imorgon. På kvällen ska jag förmodligen träffa en vän i Västerås, men det är inte riktigt säkert än. Så, det visar sig imorgon det med.

Nu ska jag som sagt lyssna lite mer musik, och snart gå och lägga mig. Måste försöka somna lite tidigare idag.
Vi hörs imorgon!
Godnatt.
J.

 

Kommentarer
Postat av: maria

sv; åh okej :)

2009-09-07 @ 21:46:04
URL: http://mearia.blogg.se/
Postat av: victor

Tack så mycket :D !

2009-09-08 @ 10:42:08
URL: http://vicka.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback