comeback


Datum: 2010-04-06 Tid: 13:32:12

Jag är hemma från Gesunda, en resa som gått alldeles för fort. 5 dagar kändes som 2, max. Det är väl som man säger "Det går fort när man har roligt". Skidåkning, bastubad och myskvällar i stugan med min kärlek, Daniel. Helt underbart var det.

Jag har förresten tagit tag i det här med bloggdesign nu, och en enkel vit fick duga. Jag är tillbaka iallafall och det är ju huvudsaken.

Nu sitter jag i soffan, och längtar till den 14e, helt sjukt mycket. Det kommer troligvis bli en av de största dagarna i mitt liv, varför tänker jag inte avslöja än.
Tänkte hur som helst dra med Daniel in i duschen strax. Vi ska iväg till tati och kika lite innan jag sätter mig på en 45 minuters bussresa till Enköping för solning och träning. Det här med lov är verkligen min grej.

Det var allt just nu, stay tuned.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback