it's a good thing tears never show in the pouring rain


Datum: 2010-04-22 Tid: 14:41:50

Bilden är till presentationen av vårat projektarbete.

Krångel med tryckeri - check.
Relaeseparty på skolan - check.
Planering av presentation - check.
Pussa på pojken - check.
Pannkaka - check.
H&M med Klara - check.

Vädret har gått från vinter till (höst?).. det är ju iallafall vad det känns som. Valet jag gjorde att skippa vinterjacka för skinnjacka och tröja var inget att rekommendera. Skulle jag inte haft träning ikväll hade jag redan nu krupit under täcket och stannat där tills imorgon.. Istället ska jag om lite mer än två timmar åka iväg till Enköping för solning och fotboll. Ska väl planera lite med Josefin inför lördagen också.

Nu ska jag vila nån timme..
Stay tuned.
J
Kommentarer
Postat av: Christine

kul att jag ser ut som Leif GW Persson ..

2010-04-22 @ 23:45:39

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback