allt på samma gång


Datum: 2010-04-19 Tid: 20:42:34

Jag har haft fullt upp hela helgen så att blogga har jag inte ens haft en tanke på - kan vara ett av skälen till att jag aldrig kommer bli någon "storbloggare". Det gör faktiskt inte mig någonting. Blir iallafall en snabb update nu:
I fredags var jag i Enköping i hela kvällen och umgicks med tvillingarna och Elin. Det är nästan så man glömmer bort mellan gångerna hur roligt vi alltid har tillsammans, det var efterlängtat, helt klart.
I lördags spenderade jag hela dagen hemma hos pojken min, och på kvällen gick vi och såg Flickan från ovan på bio. Urmysig dag.
Igår gjorde jag en av de sämsta insatser under en match på länge, men tack vare laget mitt lyckades vi vända från ett halvleksresultat på 1-3 till 6-3 vilket innebär att vi är vidare i Upplandscupen.
Det var ungefär det jag hunnit med i helgen och imorgon kommer jag vakna med världens träningsvärk då jag haft en timmes bodypump på skolidrotten. Kommer med andra ord vara helt säker på att jag lever.
Låten förresten fick jag av jesper med orden: Den påminner om dig, både för att han är finnsvensk och för texten. Lite gulligt var det ju.
xo
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback