back to where I came from


Datum: 2010-08-18 Tid: 23:00:38

Jag kände mig rätt skadeglad imorse då jag gick in på facebook och såg hur 80% av mina vänner skrev något om första skoldagen. Att John Bauer var bra valt av mig förra året märktes extra mycket imorse. Jag börjar ju trots allt inte förns på måndag.

Kom iallafall hem till pojken min för ett tag sen, efter bortamatch i Uppsala mot Sunnersta. Skönt att komma hem med vinst, även fast min insats kändes lite sådär. Det var hur som helst himla kul att vara tillbaka på planen igen, och som vanligt kan jag inte förstå varför jag alls lägger av ibland.

Ligger en sur Daniel bakom mig nu och väntar på sällskap. Som den gulliga flickvän jag är, är det precis vad han kommer få.
Later
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha då kan jag göra dig ännu mer gladare och meddela att vi börjar på tisdag kära vän ;)

2010-08-19 @ 02:18:53
Postat av: Saga

porrigt slut Jäni ;)

och vi börjar på tisdag :D

2010-08-19 @ 10:29:45
URL: http://sagaaw.blogg.se/

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback