15 - My dreams


Datum: 2010-12-01 Tid: 20:54:14


Ja, vad drömmer jag om egentligen? Nu hade jag velat komma med en awesome plan om hur jag ska bli astronaut och bästa vän med en alien (helst E.T det hade varit tufft). Nu vill jag inte det, och egentligen drömmer jag nog inte om något speciellt. Får jag jobba som journalist, ha en stor familj och framförallt vara nära de personer jag älskar så är jag nöjd. Att leva lycklig är nog de jag faktiskt drömmer mest om. Låter lite "svensson" kanske, men så är det iallafall.

Visst vill jag resa jorden runt, hoppa fallskärm, testa skydiving och lära mig surfa, men den viktigaste drömmen, det är nog den ovanstående.
J
Kommentarer
Postat av: Anonym

Sedär alltså kommer jag att få många barnbarn..mysigt!!!

2010-12-02 @ 10:22:08

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback