17 - My favorite memory


Datum: 2010-12-03 Tid: 16:39:00

Jag har svårt för det där med att välja favoriter (vare sig det är maträtt, färg, eller minne) och därför har jag egentligen ingen aning om vad jag ska skriva om. För att ändå få fram ett inlägg väljer jag att skriva om det första som dök upp i huvudet när jag lästa dagens ämne.

En weekend-resa till London med Pappa (som jag egentligen inte haft någon ordentlig kontakt med någonsin), och min första gång utomlands (förutom norden, vilket inte räknas). Det är nog enda gången jag och pappa faktiskt umgåtts efter jag fyllde 12 och gav upp det där med att resa mellan varannan vecka. Vi gick på madame tussauds, åkte tunnelbana, såg musikal, shoppade, åkte london eye och sprang runt i London. 4 dagar borta från allt, och jag var helt bekymmerfri, det var underbart. Helt klart ett av mina bästa minnen. Någonsin.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback