19 - Something I regret


Datum: 2010-12-05 Tid: 17:09:00

Om ni klickar på bilden på mig till höger om det här inlägget så får ni upp en liten ruta. Profil kallas det. I den iallafall så står mitt motto, vilket lyder: Don't regret anything that ever made you smile. Jag försöker leva efter detta, och när jag gjorde min första tatuering stod det mellan detta, what doesn't kill you makes you stronger och det jag faktiskt tatuerade in. Nu hör ju kanske inte det till inlägget, men ändå.

Alltså, det är klart jag ångrar saker jag gjort i mitt liv. Dåliga val som blivit fel och liknande, men jag försöker istället se det bra som kommit efter. Ångrar jag något gör jag det av en anledning och därför vill jag inte skriva något av det här på bloggen, iallafall inte personliga saker. Vad jag kan säga är att jag ångrar de gånger jag sårat folk jag tycker om. Det är något jag aldrig, aldrig, skulle göra med meningen.
J
Kommentarer

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback